6IX9INE- GOOBA (Official Music Video)

Tekashi 6ix9ine

Tekashi 6ix9ine

252 mil. pregleda270 401

    STREAM/DOWNLOAD GOOBA: cmg.ffm.to/GOOBA
    Director- CanonF8, David Wept & 6ix9ine
    EP/Producer- Omar Reynoso & David Wept
    DP- Franklin Ricart
    Editor- 6ix9ine, CanonF8, Omar
    Jones
    Art Director- Omar Reynoso ,
    6ix9ine
    G&E - Rec Squad TV
    AC-Karleigh Del Moral
    Colorist- Bryan Smaller
    VFX- WITHIN
    Creative Director(VFX)- Zane Comer
    CG Generalist- Brennan Brinkley
    Animator- Nicole Low
    GOOBA - Tekashi 6ix9ine (Official Music Video)
    Produced by: Jah
    Mix and Mastered by: Wizard Lee
    Cover by: Alex Solis

    Production Co- AT.LAS , FatKing Films
    #6ix9ine #GOOBA #musicvideo
    Distributed by Create Music Group

    Datum objavljivanja: Prije 20 dana

    Komentari

    1. The Peoples

      Hmmm. This won't lead to anything will it??? HMmMMMmM!??!?!??!

    2. Potato Fries15

      I can't get enough with them comments ahahahah

    3. Brandon Case

      🐀

    4. Vicaus Music

      hrsel.info/video/video/XrK1vnubqMawp20.html remix

    5. Sergio Carrillo

      🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

    6. Pop Wrld forever

      Every single girl in this at least look like Nicky Minaj no cap 🧢 to say at all on that one

    7. bts army

      Delete your music carrier

    8. Subscribe to me for no Reason

      <a href="#" class="seekto" data-time="1">0:01</a> thats what i said wenn i saw them thik as***

    9. Don -P The Panhandleking

      Behind the scenes vlog of the girls Subscribe to there HRsel hrsel.info/video/video/XtG7q2zPoK6eq5w.html

    10. prince abdi

      I’m here to check the views, who else?

    11. Çÿßęr Šürfęr 3D

      Someone hasn’t taken him out yet?

    12. Justice League

      90's rappers - cultural movement racial struggle Lyrical flow Songs about life Today's rappers- Gooba😵

    13. Tristan Dibella

      daci lookin kinda thic tho

    14. bts army

      This hurts my eyes

    15. Dez Minus

      Hard diss track y'all should check it out soundcloud.com/bigblimpthesingingrapper/this-nigga-aint-nothing

    16. CoinDrop Slime

      👸🏿👸🏿👸🏿👸🏿

    17. Yusuf Kavşut

      DISLİKE 1mn wtf? 😡

    18. Trevor Martin

      Bros trash. We comin fool. Snitch

    19. Pop Wrld forever

      Notice how this comment might maybe just have 100k likes

    20. Rex Galvez

      I’m currently on my school account fuck school😂🤫😳

    21. Pranav Mehta

      This song is made for the people who are die hard fans of m&ms.

    22. bøġ47žęŧ Ųŋıłåķ

      Good! The Best

    23. Oluwaseye Akinbola

      Society really has fallen this low. We need to start reversing things or we are going extinct like every other empire in history. Accept Jesus as your lord and savior and you will be saved. He loves you and only he can change the heart of men.

    24. Ice_Magisk

      6ix9ine is the best rapper ever I love you songs

    25. Irvin Rodriguez

      1 MILLON DE ENEMIGOS LE DIERON DISLIKE 😞

    26. ChaotikX7

      Screaming skittles at it again

    27. Rocio Molinas

      Banda , alguno me dice dónde puedo conseguir la pulsera que tiene en su pierna? 😳😳👌🏻😳👌🏻😳👌🏻

    28. 2nd-Kyptyz_

      thicc

    29. CDG Mael

      Cada like es un año para que sixtinite no valla para la carcel 👍Like ⚪Comentar

    30. June

      <a href="#" class="seekto" data-time="49">0:49</a>

    31. Void Gamer

      IMA TELL MY KIDS ABOUT THOSE GIRLS ASSES

    32. K3vin_xD

      Quiero que esté comentario tenga más de 627262 like :v

    33. chevaughna's world

      This has been the happens thing ever that I've ever seen you coming out of jail I was like YASSS

    34. BANANA_BREAD GAMING

      <a href="#" class="seekto" data-time="110">1:50</a>

    35. MF Ghost

      hrsel.info/video/video/Zbe2spfRmdi5e4Y.html

    36. SlamDunkyX

      *IAM GONNA TELL MY KIDS THIS WAS Skittles*

    37. Lil Ramirey

      This wont get more views than bad guy

    38. COCONUTS

      You’re now leave the jail and now you are a god for the rap

    39. Mew Anime

      LGBTQ+ 🏳️‍🌈

    40. June

      русский?

    41. Anand Verma

      Feeling =100%

    42. BE LIKE

      We better

    43. Brayden Patterson

      Fuck this rat

    44. EL MEN YT

      1M DE DISLIKE BRAVO 6IX9INE👏👏 JEJE XDD

    45. Am I a JOKE TO YOU!?

      Him:are you dumb stupid or dumb Me:your right…

    46. BE LIKE

      Girl

      1. BE LIKE

        We better

    47. Jaira Abston

      Lit bro period pooh baby boy

    48. BriBearX

      💞🧚🏽‍♀️Bars🤗🎇But stay Behind them 🧚🏽‍♀️💞😌

    49. Orlando aventuras 07

      Muy buena música✌

    50. Rishya Goldman

      Why all they booties look fake-

    51. M A

      <a href="#" class="seekto" data-time="110">1:50</a>

    52. Eli Boy

      This song is low key fire 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 yesirrrrr

    53. Tommy Schumacher

      Why does his girlfriend's tattoo of him look so shit?

    54. elpida rabidi

      The background for swalla then u say others copy opinions....

    55. Celtic2167

      Showed this to some epileptic children. They love it so much their dancing on the floor!

    56. Rigged Studios

      After listening to this song i can taste my thoughts

    57. Эмир Кутдузов

      🐁🧚🏿‍♀️👩🏼‍🎤🦹🧟‍♂️👍🧡

    58. ur mom

      this song makes me more mad than i can explain

    59. Emmanuel Garcia

      So we all just gonna ignore the shark??😕🤔🤔

    60. Rambo 19

      Love it you fucken rat

    61. Cadyn Edwards

      Can I play Fortnite with u and and kay

      1. Cadyn Edwards

        If you want my name on Fortnite is Razor_CayTTV

    62. M Monoromsreynet

      Wow™™™pro

    63. cosmomoreira Santos

      Cosmo Goiânia Brasil top 2020

    64. Brandon Alvarez

      im gonna tell my kids these are the ninja turtles of NEW YORK and sixnine is master splinter

    65. Brandon Alvarez

      im gonna tell my kids these are the ninja turtles of NEW YORK and sixnine is master splinter

    66. Jamson walker

      hrsel.info/video/video/lsnUqmTTlcWuf5g.html crazy 💥

    67. Jolie Jena

      is this even music anymore...or is it just straight up yelling..

    68. Brandon Alvarez

      im gonna tell my kids these are the ninja turtles of NEW YORK

    69. Brandon Alvarez

      im gonna tell my kids these are the ninja turtles of NEW YORK

    70. Brandon Alvarez

      im gonna tell my kids these are the power rangers of NEW YORK

    71. Lil Ramirey

      Bruh these jolly ranchers commercials are getting out of hand Or is this the power rangers?

    72. Brandon Alvarez

      im gonna tell my kids these are the power rangers of NEW YORK

    73. B McG

      Well he’s ruined the rainbow for me

    74. isaiah nelson

      fuck this rat nigga

    75. El guabinon HD

      Good song, suscribe to my channel plis help me reach the thousand subscribers

    76. Diego Tiu

      Las chicas tienen más operaciones que mi cuaderno de matemática.

    77. Joey Wimmer

      Surprised tht shark smilin with all tht plastic in da room

    78. Madison Merrick

      “69” is a clone now.

    79. ElWo siTo

      💙💜💙💜💙💜💜😘😘

    80. Cris Huerta

      #PPCDSALVC